مصاحبه آرشیو خبر ها
هواداران نیز می توانند رویا های بزرگی داشته باشند

هواداران نیز می توانند رویا های بزرگی داشته باشند

وینگر ایتالیایی بیانکونری می گوید در حال تجربه دشوار ترین و حساس ترین فصل دوران فوتبالی اش است.

سیمونه په په در آستانه دیدار حساس برابر لاتزیو در سری آ، از اهمیت این بازی و بازی بعدی یووه در لیگ قهرمانان صحبت می کند. په په بر این باور است که هفته بسیار مهم و تعیین کننده ای پیش روی یووه قرار دارد و مهم ترین موضوع این است که بازیکنان قدم به قدم جلو بروند و آرامش خود را حفظ کنند.

په په 31 ساله طی مصاحبه خود گفت:"دو بازی بسیار مهم برابر لاتزیو و موناکو در پیش داریم، اما مهم ترین چیز این است که تمرکز خود را حفظ کنیم."

"هنوز قهرمان اسکودتو نشده ایم، اما می خواهیم هر چه زودتر این عنوان را قطعی کنیم. با توجه به شرایط نسبتا خوبی که در صدر جدول داریم، پیروزی برابر لاتزیو می تواند تا حد زیادی قهرمانی را قطعی کند."

په په در ادامه به صحبت درباره لیگ قهرمانان اروپا پرداخت:"ما می توانیم قهرمان اروپا شویم؟ خواستن توانستن است! مانند ما، هواداران نیز می توانند رویا های بزرگی داشته باشند. اما مهم ترین چیز این است که قدم به قدم جلو برویم و تنها به فکر بازی پیش رو باشیم."

"وقتی یک تیم متحد در اختیار دارید، هیچ ترسی وجود ندارد، می توانیم موناکو را از پیش رو برداریم و به نیمه نهایی برویم؛ هر چیزی امکان پذیر است."

"فصل جاری حساس ترین و هیجان انگیز ترین فصلی است که تا به حال تجربه کرده ام، بسیار مهم است که هوشیارانه کار را ادامه دهیم. اهداف شخصی من دقیقا مانند دیگر بازیکنان است، پیروزی در همه بازی ها."

سیمونه په په در پایان صحبت های خود بابت حمایت های هواداران در زمان مصدومیت های طولانی مدت او، از آن ها تشکر کرد:

"این که حمایت همه جانبه هواداران را در اختیار دارید بسیار فوق العاده است. همیشه همه توانایی هایم را در زمین به نمایش می گذارم و می خواهم حتی با وجود مصدومیتم با قدرت ادامه دهم. حمایت هواداران باعث افتخار من است."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: